شرایط و قوانین
شرایط و قوانین استفاده از خدمات سایت جوملاپرس را در این بخش می توانید به طور کامل مطالعه کنید , استفاده از کلیه خدمات سایت به منزله پذیرفتن تمامی قوانین و شرایط joomlapress می باشد .
- بروز رسانی محصولات برای مشتریان رایگان می باشد و بعد از هر بار بروزرسانی مشتری می توانداز پنل کاربری خود محصول خریداری شده را مجددا به صورت رایگان دانلود کند.
- مشتریانی که قالب و افزونه خریداری کرده اند , بدون اجازه از پشتیبانی حق ویرایش کدهای فایل خریداری شده را ندارند , در صورت مواجه شدن با مشکل جوملاپرس هیچ مسئولیتی را به عهده نخواهد گفت.
- پشتیبانی مشتریان برای محصولاتی چون قالب و افزونه به مدت یک سال رایگان می باشد. بعد از یک سال نسخه های جدید محصولات به مشتری تعلق می گیرد بدون هیچگونه پشتیبانی. مشتری در صورت نیاز به پشتیبانی باید هزینه پشتیبانی را پرداخت کند.
- پشتیبانی کاربران فقط از طریق سیستم ارسال تیکت انجام می شود , به هیچ عنوان از طریق تماس تلفنی پشتیبانی صورت نخواهد گرفت.
- مشتریان حق فروش یا انتشار فایل های خریداری شده را ندارند , در صورت مشاهده اکانت کاربر به طور کامل حذف شده و هیچگونه خدماتی به او تعلق نخواهد گرفت.
- مدت زمان پاسخگویی به سوالات مشتریان و تیکت ها بین ۱۰ دقیقه تا حداکثر ۱۲ ساعت می باشد.
- هر قالب و افزونه ای برای استفاده روی یک سایت ارائه می شود و جوملاپرس روی یک دامنه برای محصولات خریداری شده خدمات پس از فروش ارائه می کند. مشتری می توان از فایل خریداری شده روی چند سایت استفاده کند اما شامل پشتیبانی نمی باشد.
- نصب رایگان قالب شبیه پیشنمایش توسط پشتیبانی به صورت رایگان انجام می شود
- پشتیبانی صرفا برای رفع مشکلات قالب اعم از فارسی سازی , ترجمه و راهنمایی در مورد قالب می باشد . اشکالاتی که از طرف طراح قالب یا افزونه باشد هیچ ارتباطی به پشتیبانی جوملاپرس نخواهد داشت. همچنین به سوالات متفرقه در رابطه با سایت , یا دیگر مشکلاتی که کاربر با آنها مواجه می شود ارتباطی به پشتیبانی جوملاپرس ندارد.